ΚΑΡΤΕΣ ΠΡΟΣ ΔΟΚΙΜΟΥΣ Α.’.Α.’.

ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ

Ι. Ο κόσμος προοδεύει με την αρετή της εμφάνισης των Χριστών (διάνοιες).

ΙΙ. Οι Χριστοί (διάνοιες) είναι άντρες με υπέρ-επίγνωση του υψηλότατου βαθμού.

ΙΙΙ. Η υπέρ-επίγνωση του υψηλότατου βαθμού είναι εφικτή με γνωστές μεθόδους.

Συνεπώς, χρησιμοποιώντας την πεμπτουσία γνωστών μεθόδων προκαλούμε την πρόοδο στον κόσμο.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ

Ι. Η Θεολογία είναι επουσιώδης, γιατί και ο Βούδας και ο Άγ. Ιγνάτιος ήταν Χριστοί.

ΙΙ. Η Ηθική είναι επουσιώδης, γιατί και ο Σωκράτης και ο Μωάμεθ ήταν Χριστοί.

ΙΙΙ. Η υπέρ-επίγνωση είναι ένα φυσικό φαινόμενο, οι προϋποθέσεις του είναι συνεπώς να βλέπεις μάλλον στις πράξεις παρά τα λόγια αυτών που την πέτυχαν.

Οι βασικές πράξεις είναι η απόσυρση και η συγκέντρωση όπως δίδαξαν η Γιόγκα και η Τελετουργική Μαγεία.

ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΕΣ

Ι. Αφού η Αλήθεια είναι ανορθολογική, είναι αντί-επικοινωνιακή στη γλώσσα της αιτίας.

ΙΙ. Γι’ αυτό το λόγο όλοι οι μυστικιστές έχουν γράψει ανόητα, και ότι με νόημα έχει γραφτεί είναι εντελώς αναληθές.

ΙΙΙ. Ακόμη όπως μία ήρεμη λίμνη παράγει μία αληθινή αντανάκλαση του ήλιου απ’ ότι ένας χείμαρρος, αυτός ο οποίος το μυαλό του θα είναι τέλεια ισορροπημένο, αν γίνει μυστικιστής, γίνεται ο καλύτερος μυστικιστής.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ

Ι. ΤΑ ΠΑΘΗ, κλπ.

1. Αφού η υπέρτατη αλήθεια της τελειολογίας είναι άγνωστη, όλοι οι κώδικες της ηθικής είναι αυθαίρετοι.

2. Συνεπώς ο μαθητής δεν έχει ανησυχία με την ηθική ως έχει.

3. Είναι κατά συνέπεια ελεύθερος «να κάνει το καθήκον του σε αυτό το στάδιο της ζωής το οποίο ευχαριστεί το Θεό που επικαλείται».

ΙΙ. Η ΑΙΤΙΑ

Ι. Αφότου η αλήθεια είναι ανορθολογική, κάθε ορθολογικός ισχυρισμός είναι λάθος.

ΙΙ. Άσε το μαθητή τότε να αντικρούει κάθε εισήγηση που του παρουσιάζεται.

ΙΙΙ. Οι ορθολογικές ιδέες δια τούτο εκδιώκονται από το νου, εδώ είναι το δώμα για την ανησυχία της πνευματικής αλήθειας.

Θα παρατηρήθηκε ότι αυτό δεν καταστρέφει την εγκυρότητα των συλλογισμών στο σχέδιό τους.

ΙΙΙ. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ

1. Ο άνθρωπος είναι ένα περιορισμένο ον, είναι ανίκανος να συλλαμβάνει το άπειρο. Ούτε η επικοινωνία του με το άπειρο (αληθινή ή ψεύτικη) αλλάζει από αυτό το γεγονός.

2. Άσε τότε το μαθητή να αντικρούει κάθε όραμα και να απολαμβάνει την απόρριψη του, πρώτα, επειδή είναι φυσικό (να οραματιστεί) ένα άλλο όραμα πιθανόν της ακριβώς αντίθετης φύσης, δεύτερον, επειδή μέσου αυτού είναι Θεός, επίσης είναι και ένας άνθρωπος πάνω σε έναν ασήμαντο πλανήτη.

Το να γίνει συνεπώς ισορροπημένος οριστικά και κατακόρυφα, μπορεί να είναι τέτοιος, είτε με επιβεβαίωση ή είτε με άρνηση όλων αυτών των πραγμάτων μαζί, μπορεί παρ’ όλα αυτά να επιτύχει την υπέρτατη έκσταση.

IV. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Ι. Η έκσταση ορίζεται από την εκ-στάση ενός ιδιαίτερου συστήματος του εγκεφάλου, προκαλούμενη από διαλογισμό σε μια ιδέα αντίστοιχή του.

ΙΙ. Άσε το μαθητή συνεπώς να φυλάγεται μην τυχόν και εκείνη η ιδέα γίνει κάποιο ίχνος της ατέλειας. Θα γίνει αγνή, ισορροπημένη, ήρεμη, πλήρης, εφοδιασμένη με κάθε τρόπο να κυριαρχεί στο νου όπως θέλει. Ακόμη όπως και στην επιλογή ενός βασιλιά για στέψη.

ΙΙΙ. Έτσι τα διατάγματα αυτού του βασιλιά θα είναι δίκαια και σοφά όπως δίκαια και σοφά ήταν πριν να γίνει βασιλιάς.

Η ζωή και το έργο του μυστικιστή θα αντανακλά (έστω και αμυδρά) την υπέρτατη καθοδηγημένη δύναμη του μυστικιστή, την υψηλότερη έκσταση που μπορεί να επιτευχθεί.

ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΑ

Ι. Γιόγκα είναι η τέχνη της ένωσης του νου σε μία μοναδική ιδέα.

Έχει τέσσερις μεθόδους.

Γκνάνα Γιόγκα Ένωση μέσω Γνώσης.

Ράτζα Γιόγκα Ένωση μέσω Θέλησης.

Μπάκτι Γιόγκα Ένωση μέσω Αγάπης.

Χάθα Γιόγκα Ένωση μέσω Θάρρους.

Προσθέτω

Μάντρα Γιόγκα Ένωση διαμέσου του Λόγου.

Κάρμα Γιόγκα Ένωση διαμέσου της Πράξης.

Αυτές είναι ενωμένες με την υπέρτατη μέθοδο της Σιωπής.

ΙΙ. Η Τελετουργική Μαγεία είναι η τέχνη της ένωσης του νου σε μία μοναδική ιδέα. Έχει τέσσερις μεθόδους.

Η Αγία Καμπάλα Ένωση μέσω Γνώσης.

Η Ιερή Μαγεία Ένωση μέσω Θέλησης.

(Οι Πράξεις της Λατρείας) Ένωση μέσω Αγάπης.

Οι Δοκιμασίες Ένωση μέσω Θάρρους.

Προσθέτω

Οι Επικλήσεις Ένωση διαμέσου του Λόγου.

Οι Πράξεις Υπηρεσίας Ένωση διαμέσου της Πράξης.

Αυτές είναι ενωμένες με την υπέρτατη μέθοδο της Σιγής.

3. Αν αυτή η ιδέα γίνει η Υπέρτατη και Τέλεια Ιδέα, και ο μαθητής χάσει τον έλεγχο, το αποτέλεσμα είναι παραφροσύνη, εμμονή, φανατισμός, ή παράλυση και θάνατος (προσθέτω εξάρτηση στο κουτσομπολιό και ανίατη οκνηρία), ως συνέπεια της φύσης της αποτυχίας.

Άσε τότε το Μαθητή να τα καταλάβει αυτά και να τα συνδυάσει στην Τέχνη του, ενωμένα με την υπέρτατη μέθοδο της Σιγής.

Advertisements

One thought on “ΚΑΡΤΕΣ ΠΡΟΣ ΔΟΚΙΜΟΥΣ Α.’.Α.’.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s